♥ Vecka 22 ♥

De är inte klokt vad tiden springer iväg.
Nu har man gått mer än halva tiden..
Just nu har halva vecka 22 gått,
och snart går man in i vecka 23.
Vart tar all tid vägen?
Lill*n sparkar och rullar runt där inne.
Är ett fasligt få.
Ligga på mage får jag absolut inte göra längre!
Då får jag en tillsägelse innifrån.
Nu känner jag dig varje dag,och känslan är helt
underbar! Att vakna varje morgon och få en spark.
De finns inget mysigare!
Undrar om du vet att jag pratar om dig nu därinne!?
Du satte nämligen fart och sparka.
och de är inga små sparkar inte..
En blivande fotbollspelare de här med!? =)

Om 1½ vecka, den 9:e, ska vi till BM på besök.
Mäta mage,kolla blodtryck m.m
Längtar verkligen dit.
Var så länge sedan vi var där nu..
Denna gång får Liam följa med.
Får se vad hon säger om vår busiga son.
Var ändå hon som kontrollerade att allt stod rätt till med honom.
Hon som såg honom växa i magen & lyssnade på hans hjärtljud.
Var synd att hon inte var med på förlossningen också.
Hade varit härligt!


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback