Utmanad!

Såg att jag blivit utmanad av Frida,Skojigt! =)

4 av mina favorit program:
* One Tree Hill
* Desperate House Wife.
* Unga mödrar
* Oskyldigt dömd

4 saker jag gjorde i går:

* Slog in present
* Busade med min son
* Var på 7årskalas hos Liams kusin J
* Mös hela kvällen med min make

4 saker jag ser fram emot:

* "hemligt"
* Vår 1åriga bröllopsdag
* Liams 3årsdag

* Den lill*s födsel,dop m.m

4 favoritrestauranger:
* Åby Krog
* Harry´s
Restaurang 4 kök
* Prestige

4 saker på min önskelista:

* Att allt går bra med bebis i magen och förlossningen.
* Köpa hus
* Vinna en massa pengar.
* Att min familj, och alla mina nära & kära får en bra hälsa.

Jag utmanar:

Carro

Malin och Leah

Sandra och Wille

Ullis

Becca

Pumpkin (Angelica)


Nu är det er tur att utmana folk.
Minst 4st. ska du utmana!


Tankar
Postat av: ulrika

kul! Den ska jag nog göra..

2009-01-18 @ 17:20:50
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Malin och Leah

Haha jaha nu fattar jag att d va den här ja skulle göra=)

2009-01-18 @ 21:47:35
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback