Snart till sjukhuset och barnmorskan

Ja snart ska lilleman och jag ta bussen in till stan och möta upp pappa vid jobbet.
Ska vara hos barnmorskan vid 16 tiden och innan dess ska jag väga mig
och kolla urinen. Så skadar inte att vara för tidig.
Blir kanske en snabbis in på B&B innan.
Har blivit så dyrt där,men ibland kan man hitta lite grejer. =)

Idag blir det ett låångt,låångt samtal med min barnmorska.
Är massor att prata om.
Bland annat alla sammandragningar jag har,som gör så ont..
Får se vad hon säger och vad de gör.

Min sjukskrivning går ut idag iaf.
Får se om jag blir fortsatt sjukskriven eller om jag måste börja ta ut FP. =(
Vill verkligen inte börja med de än.. men men..vad ska man göra!?
Man har ju inte rätt till hp när man blivit arbetslös..

Nej ska sätta igång och göra mig iordning nu.
Ska ner till mor innan och låna telefonen.
Måste ringa till kristina på BVC och prata lite och få lite råd..

skriver mer om besöket senare.

Ha en kanon dag så länge.
Solen skinner ju igen! =))


 


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback