Lite rädd...

Igår kväll när vi kom hem från syster, efter att ha haft en härlig dag hos henne,
 kände jag ordentliga sammandragningar.
De la sig inte sedan,men lugnade iaf. ner sig.
Inatt har jag inte kunnat sova ordentligt,utan har haft endel sammandragningar igen.
Vissa lite kraftigare medans andra var rätt så lugna.
Under dagen som varit idag,har jag haft någon enstaka sammandragning,
men inga så pass kraftiga.
Men nu när jag ätit lite kvällsmat med Liam för ett tag sedan,
så reste jag mig upp och stöp nästan ihop.
Fick rejäla onda sammandragningar och kunde knappt röra mig.
Gick och satte mig i soffan,i den takt som funkade för mig..
När jag väl satte mig ner,lugnade de ner sig,men började känna ett kraftigt tryck neråt.
Reste mig upp efter en stund för att hämta Liams kissa o kudde,då han ville somna i soffan bredvid mig.
 Han somnade som en stock. =)
Fick återigen kraftiga sammandragningar,och sitter nu här med ett kraftigt tryck nedåt.
Högra benet har domnat och de värker i svanken...
Vill inte ringa till förlossningen och höra med dem än.. utan ger det några timmar.
Lägger de sig,så lägger de sig,annars är mitt hjärta på G ut.. Alldeles för tidigt.
Går in i vecka 32 imorn. Så 6veckor för tidigt...
Om man räknar 38veckor.

som ni förstår är jag lite rädd just nu..


Skriver kanske mer sen...

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback