Idag känns de bättre..

Inatt har jag fått sova igen,men har vaknat till o från och haft ett rejält tryck neråt.
Vaknade imorse runt halv 9 tiden av att Liam kom in och lekte med sina bilar.
Hade fortfarande ett rejält tryck neråt,men de gjorde inte ont.
Trycker på gör de fortfarande,men har inga sammandragningar just nu...
Blir det värre ringer jag till min barnmorska och pratar med henne.
Ska ju dit på onsdag,så får se vad hon säger då.
Kanske talar mitt lill* hjärta om för mig att den tänker komma ut snart..
Att det är förberedelserna jag känner..

Är du påväg ut mitt hjärta!?


Tankar
Postat av: Carro

Skönt att det lagt sig. Det är ju liiite tidigt än... Men är du orolig så är det bättre att ringa en gång för mycket. Hoppas det håller sig lugnt nu =)

2009-04-07 @ 08:32:25
URL: http://griffelfot.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback