Hemma från barnmorskan...

Vecka: 33+4 (34)

Vikt: 73kg - började på 64,4kg
Symfys/Fundus: 31-32
Hb och blodsocker: Tog inget idag..tog förra gången
Urin: spår
Blodtryck: 120/70
Fosterläge:
Huvud
Rörligt/Fixerat: Rörligt
Hjärtslag: 152

Nu var det ca 2 veckor sedan jag var,
 och på dessa veckor har magen typ inte växt något alls.
 Hade som sagt 31-32 nu och för 2veckor sedan hade jag 30.
Följer mittenstrecket exakt,
men de känns jätte konstigt eftersom jag var större med min Liam.

Ska börja gå hos kurator från och med nästa vecka och prata av mig..
Då allt står still i mitt huvud just nu.
All oro och all känsla som finns inom mig vill ut..
Ska bli jätte skönt att få prata av sig! :-)

Nästa besök den 5/5-09

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback