Fixerat

Inatt fick jag reda på att min lill* bebis är fixerad.
 Nu kan hjärtat komma när som helst..
Har lite sammandragningar och magen är hård väldigt mycket.
 Lite förvärkar då och då.. men inget speciellt så...
Tror att slemproppen lossnat lite,men är inte säker...
Nu kan det vara nära.. =)

Åkte in och fick konstaterat igår att jag fått en infektion igen,
fick ny medicin igen och gick sedan hem.
Hade ju inte ont,så varför skulle jag stanna kvar..
Mina panodil och smärtstillande tabletter hjälpte ju mot värken.
Vaknade vid 1 tiden inatt och hade jätte ont i mina njurar igen och hela högersidan.
 Tog mina tabletter,men de hjälpte inte.
Jaha,bara att ringa till Förlossningen igen då.
Fick komma upp och där tog de kurva och hjärslag och allt,samt prover o urinprov igen.
Fick smärtstillnade spruta och fick sova kvar.
 Maken hjälpte mig till sängen i ett annat rum och bäddade ner mig,
sedan sov jag,och han åkte hem till bus.
 Innan vi fick lämna rummet och knalla till det andra,ville barnmorskan känna och trycka lite på magen.
 Då sa hon "din bebis är minsann fixerad" öh va,tänkte vi.
Var ju hos barnmorskan i fredags och då var de rörligt..
så på bara ett dygn har henom blivit fixerad...
Nu får vi se när hjärtat vill titta ut...

Idag känner jag mig fortfarande trött och dåsig efter sprutan,
 och är helt slut i kroppen.
Hoppas på att kunna få sova gott inatt och att inget händer än.

Har packat bebis kläderna och ska fixa min egen väska nu,
likaså papprerna.
Lika bra att ha de gjort,så man inte står där..

Går in i vecka 35 imorn. Har gått 34 fullgångna veckor..

Måste säga att det känns skönt att veta att bebis är fixerad..
Har varit så mkt nu och nu kan jag äntligen koppla av lite..

Så ni som läser detta o tänker
"att jag är knäpp som vill ha ut bebis nu,tänk om"
Ni vet inte hur jag mår/mått under de senaste månaderna..

Tankar
Postat av: frida

hej hjärtat! vad jobbigt för dig att gå egenom detta. Skönt att henom är fixerad och hoppas hoppas att du slipper ha mera ont nu

2009-04-26 @ 20:21:14
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback