090401

Så var det onsdag igen då. Vad tiden springer iväg.
Kom nyss hem efter att ha lämnat Liam på dagis.
Var lite blyg,men kom snabbt igång igen.
Tycker om att lämna honom på onsdag,för står de inte
spöregn i backen så är de ute och leker. De är kanon!

Solen skiner och värmen börjar ta sig. Var 4+ när vi gick
till dagis. Hoppas att de håller i sig nu och att våren är här.
Vill inte ha mer snö.
Kikar på termometern och ser att den visar just nu 17+. *härligt*
Dock ligger solen på,men iaf. Åhh vad skönt! =)

Blir en liten promenad senare,och så hoppas jag att min make
kan ta sig hem tidigare idag när det är så fint väder.
Man får passa på medans man kan. =)

Längtar efter mitt lilla hjärta som ligger i min mage.
Vill att hjärtat ska komma ut nu.
Mamma,pappa och storebror längtar efter dig!

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback