Ser fram emot helgen

I helgen ska vi förmodligen umgås med J, C och T.
De ser vi fram emot och hoppas att de blir av den här gången.
*ler*

På söndag ska vi till Kolmården. Var ett tag sedan vi var där nu.
Tror vi var där senast i juli. Vi har haft så mycket att styra med,att vi helt
enkelt inte har haft tid. Men på söndag ska vi dit. Får se vem som hänger på.
Vi hoppas på familjen Moberg,men de är ju på Ullared imorn,så pengafrågan som avgör.
*hoppas,hoppas*

Liam har blivit jätte duktig och springer på pottan när han är kissnödig.
Dock har han lite svårt med att vara torr med kläder på,men de får ta den tid de tar,
de kommer när det kommer. Han är riktigt duktig iaf. =)
Säger tiss när han är kissnödig och bajs när han är bajsnödig.
Har änu lite svårt att bajsa på pottan och gör de hellre i blöjan..
men de kommer nog snart de med. =)

J och Cs lilla T är duktig hon. Hon är redan blöjfri och är då nästan 3månader
äldre än Liam. Hon är snabb och duktig hon.
Och vad jag hört så är hon snabbare i talet med.
Liam vågar inte riktigt släppa taget om sitt eget språk än,men de kommer de med
tids nog. De märks mer och mer att han vågar. Men han saknar de där sista..

Än så länge ligger han inte efter,så inget att oroa sig för. De ser vi vid 2½årskontrollen isf!

Jag älskar och avgudar min son och är en stolt,glad mor.
Finns inget underbare än att vakna och höra honom busa i sin säng,
och när man sedan går in,så siter han där och bara ler.
Finns det något bättre egentligen?

Tankar
Postat av: sandra

råkade radera kommentarerna.,. opps!!!



idag har vi tagit det lugn..det har ju varit så dåligt väder, så man har inte vélat gå utanför dörren!



trevligt att ni ska till min hemtrakt i helgen =)

kram

2008-10-01 @ 17:24:21
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: frida

ingen anledning att stressa fram saker på barn. allt kommer när tiden är rätt. min systers dotter är 3 o pratar inte, utan bara enstaka ord. men hon var väldigt tidig med andra saker. kul att åka till kolmården...var typ 6-7 år sen jag var där.

kanske kan ta en tripp nästa sommar tillsammans :)

2008-10-01 @ 17:50:47
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: frida

det är ca 9 mil från oss och tar lite mer än en timme att åka. jag vill jätte gärna träffa er. ska höra med håkan. vi ska ev upp till sthlm snart. Men kan kanske svänga förbi er och hälsa på en snabbis.?

2008-10-01 @ 18:14:26
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback