Lite tidsfördriv i de tråkiga vädret..

Jag har blivit utmannad av Rebecca

KLÄDER
Skor: stövlar med liten klack
Sneakers: ibland så,massa olika märken.
Jeans: snygga fickor,bra passform och skönt material
T-shirt:  stooor en,som man kan svepa in sig i
Underkläder: blandat.. men bomull tror jag..

ACCESSOARER
Väska: en svart rymlig än
Plånbok: lagom,men vill ha en mindre..
Klocka:  På mobilen

TEKNIK
Tv:
Platt vill vi ha,men nu 2 stora shabrak!
Mobiltelefon: Samsung SGH-Z400
Kamera: Pentax Optio S55
Dator:  bärbar,Fujitsu Siemens Amilo

BADRUM
Tandkräm: Pepsodent Whitening
Tvål: Bouquet med doft av Lavendel
Parfym: Shrley May - Mystical
Medicin: panodil eller ipren

MAT OCH DRYCK
Mineralvatten: Bon aqua annars kranvatten
Vin:  Har inte lärt mig dricka vin än :(
Bröd: de mesta slinker ner,men numera är det nyttigt bröd av olika slag
Glass: Gb:s jordgubbsglass

HEMMA
Säng:  Malm mörkbrun 160 bred
Lakan: Vitt eller grått,får inte vara nopprigt
Espressomaskin: Har vi ingen,dricker inte kaffe!
Kylskåp: ett stort vitt

FÄRDMEDEL
Bil: Saab 9-5  
Taxibolag: blandat
Cykel: Monark

ÖVRIGT
Frisörsalong: Min privata,Malin!
Bank: Swedbank

Jag utmanar alla som har lust att svara och bland annat Malin, Frida och Maria

Tankar
Postat av: Sandra

svar: jaa det tar väl ettag tills de får in rutinen lite och vänjer sig.



va gullig du är...känns skönt att kunna få tips och råd.



rolig lista, kanske jag med sks göra..

2008-10-01 @ 11:40:51
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

svar: jaa det är sant... man får testa de råd man får och se om det funkar för en själv med =)



vad gör du i regnvädert idag då?

2008-10-01 @ 11:52:13
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Nina

Den där listan snor jag ;)

2008-10-02 @ 08:55:43
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback