Nu har det varit riktigt...

tyst här från min sida..
Men finns lite annledningar till de..
Dells så har de varit endel jobb och jag har varit helt slut,
sedan har Liam varit sjuk. De går ögoninflamation på dagis,och självklart blev vi inte informerade om de..
Riktigt dåligt anser jag!!
Nu är han bra,det syns dessvärre i hans ögon att han haft de.. men han är inte smittsam längre!
Min lilla kille har iaf. varit pigg och glad,så medans jag jobbade fick han vara hemma med pappa.
Lite annat var det i veckan också.. men mer om det i ett annat inlägg.. =)

Nu till en jätte rolig sak:
Liam har fått en till kusin! =)
Har inte sett honom än,men i måndags kom det en liten kille.
Stort Grattis till er B & C!!

Nu vill vi se honom också. =)

Finns det något mysigare än en nyödd liten bebbis!? tihi...

Nu i veckan är det jobb onsdag - fredag,tungt jobb igen eftersom det är mkt. till måndag.
Får hoppas att min rygg klarar av de. Har på senaste tiden haft väldigt ont i ryggen efter dag1.

Ni får ursäkta att det inte uppdateras så mkt här nu. Dels för mkt jobb och att Liam tar upp en massa tid nu.
Tro inte att det är lugnt när man har en 2åring hemma. Nej,nej.nej! Här är det fullt upp! =)
Och sedan för att vi för tillfället inte har något nät. De bygger ut linorna här ute och just nu är det driftstörningar titt som tätt,så man vet aldrig när det finns där,och just nu ligger det nere!
Men lovar att bli bättre när vi får det igen..så var inte oroliga.

Har ni saknat mig!? :p

Nej nu ska jag busa med min son lite igen och umgås med familjen.

Hej svejs från mig!

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback