Jag & Du

Hur träffades ni första gången?
Vi träffades på en förfest hos min dåvarandra kille.

Hur länge har ni varit tillsammans?
8:e mars
i år firade vi 5år tillsammans, så 5år, 4mån. och 14dagar idag.

Har ni gjort slut någon gång?
Nepp, ett litet uppehåll ett tag.. men inte gjort slut!

Är han äldre eller yngre än dig?
2år äldre än mig. Jag är 84:a han 82:a

Föll du för honom direkt?
Nej, var tillsammans med en annan då. Men föll snabbt för honom när vi väl träffades själva. :)

Vad är de finaste han sagt?
Säg något fint som han INTE sagt!?

Hur ofta pratar ni i telefon?
Väldigt ofta.

Vem ringer oftast?
Det är nog lika där. Jämn fördelat.

Vad är de gulligaste han gjort mot dig?
Han har gjort så många gulliga saker under vår tid tillsammans. Allt han gjort är de gulligaste för mig! :-)

Hur ofta ses ni?
Vi bor ihop,så jämnt.

Bor ni långt ifrån varandra?
Jamen, jovisst! Hela några centimeter ifrån varandra i sängen. :P

Har du lånat kläder ifrån honom någon gång?
Hehe jodå,de har jag. Men bara här hemma eller till jobbet. :D

Har han lånat kläder av dig någon gång?
Haha, ja faktiskt. Mina t-shirts lånar han ständigt.

Vad skrev han i sitt senaste sms?
Jag älskar dig så min älskade. Du betyder allt för mig!

Vad skrev du i ditt senaste sms till honom?
Och jag älskar dig såå my love. Du betyder verkligen allt för mig. Finns ingen annan för mig än du.

Hur ofta tänker du på honom?
Jämnt. Han finns alltid i mina tankar.

Vad gillar du mest med hans utseende?
Hans ögon. Jag bara älskar dem.

Vad gillar du mest med hans personlighet?
Säg något jag inte gillar!? :p
avgudar honom för hans ömhet och hans snällhet.
Han finns alltid här för mig och Liam..

Hur avslutar ni era samtal?
Älskar dig, Puss Puss

Tror du att de kommer vara ni för alltid?
Det hoppas jag verkligen. Utan honom i mitt liv, ser jag ingen mening..



Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback