Imorn är det äntligen dax..

Så som vi har längtat. ( Iaf jag! ) =)
Mannen säger inte så mkt. Men vet att han med längtar,
fast han inte säger något. :D
Är lite nervös denna gång.
Vill verkligen inte bli fram flyttad,vill ha en liten maj bebis.
Juni passar inte bra alls. Men vi får väl se vad hon säger.
Vi får även se vart vi ska vara. Vet inte om vi ska vara där uppe,
som förra gången eller om vi ska vara på bm denna gång.
Vi får helt enkelt se!
Imorn klockan 09.00 är det dax!

Just nu är det så lugnt och skönt här hemma.
Mannen och min lilla bus är med syster och mor, och kollar på bil till syster.
En cool liten bil. Passar henne perfekt!

Men så fort de kommer hem,är lugnet över.
Har en riktig klätterapa här hemma.
Klättar upp på precis allting,och hoppar ner.
Livsfarlig och busig.
Bra kombination de där!
Enligt mor min, är han lik min lille bror som liten.
De fick till slut sätta störthjälm på honom. tihi..
De hoppas vi att vi slipper!


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback