5 dagar kvar...

Åhh vad jag längtar..

Om fem dagar får jag äntligen se dig mitt lilla knyte.
Jag längtar något enormt.

Minns känslan när vi såg Liam på första ultraljudet.
Åhh vad härligt de var.
Och vi fick äran att se honom två gånger.
*ler*

Denna gång ska svärmor följa med.
Hon ville de så glatt när T frågade.

Med Liam var de min mamma som följde med.
Hon skulle även varit med på förlossningen,
men då hon var förkyld kunde hon inte.

Åhh jag älskar verkligen att vara gravid.
Känslan när man känner den lill* röa sig.
Känslan när en spark kommer.
Har känt några enstacka, T har inte känt någon.
men en massa rörelser har han fått känna.
Se hur magen växer.
Jag tycker de är mysigt att vara gravid.

Du som fått äran att gå igenom en graviditet.
Hur kände du de?

Tankar
Postat av: ulrika

Va roligt!!

2008-12-26 @ 11:06:27
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: frida

ja dem påstår att det är så. tror dem verkligen att jag hade gift mig o skaffat barn om jag inte är lycklig. Men det är väl så att mår man inte bra själv så ska man klanka ner på andra som har det bra. eller nått jag vette katten. Vad mysigt att få göra ultraljud...det var himlans kul och häftigt tycker jag. att vara gravid är helt fantastisk. hoppas det går bra för er. kramisar

2008-12-26 @ 19:33:20
URL: http://frudernmar.se
Postat av: ulrika

Roligt att du såg det! Ovan att stå framför kameran men det gick helt ok..

kram

2008-12-26 @ 21:40:22
URL: http://colorelle.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback