3 dagar kvar..

Nu har klockan slagit midnatt och jag får säga att de bara är 3 dagar kvar.
3 dagar kvar tills jag får se dig mitt rörliga under. *myser*
Ni förstår kanske att jag längtar något oerhört!?

Idag har jag inte känt så mkt av dig. Du har nog haft en sovdag.
Imorse var du vaken och busig. Var såå mysigt att ligga och känna dig,
och se magen se ut som en hög klippa. *ler*
Ni som varit gravida förstår nog vad jag menar... tihi...
Är svårt att förklara. =)

Just nu busar du runt i min mage. Känner en liten kick då och då.
Kan du inte kicka så att pappa får känna också!? Han vill så gärna..

I sängen myser vi bara. Din far lägger sina händer på magen och känner hur
du rör dig därinne. Men än har han inte fått någon kick av dig. Han får snällt vänta!

Man känner verkligen skillnader från sin första graviditet.
T ex ligger du verkligen långt ner hela tiden,de gjorde inte Liam. Han låg gärna högt upp.
Jag har känt av endel sammandragningar denna gång. Inget med Liam.
Suget har förändrats. Är väldigt sugen på lakrits och ibland på en massa konstiga saker.
Saltgurkan är lite granna,men bara lukten av den hjälper.
Har inte gått upp så mkt denna gång,och känner än så länge inte av något vatten i kroppen.
Har dock lite lättare att få ont i ryggen denna gång.
Brösten ömmar lite mera denna gången med. Med Liam var de mer mot slutet...
Jag gråter mer denna gång. Med Liam var de för de mesta när jag såg något på tv,men nu
är de för minsta lilla. Jag blir jätte berörd över allt!

Är så fascinerande att jämföra sina graviditeter.
Men jag myser mig igenom varje dag så mkt jag kan.
*lyckligare kan jag inte bli just nu!*

Liam är så söt och leeer så gulligt när vi frågar samma fråga till honom:
Vad har mamma i sin mage?
En beebis svarar han då,på sitt gulliga sätt.
Vad har pappa i magen?
En mage får han då till svar! haha.. :p

Jag är världens lyckligaste just nu!!!
 Har en underbar make, en underbar son,
 om än väldigt busig och är inne i sin 2års trotts.
 Men ändå lika underbar..
Jag har en till sötnos i min mage..
Vad mer kan man begära!?
Jag älskar min egna lilla familj.
De betyder allt för mig!
Jag är lycklig!!!

Tankar
Postat av: frida

håkan var med och tittade ut vilka som han tyckte var fina med :) GUD vad mysigt ni har det tillsammans. kommer ihåg själv när håkan la sina händer på magen för att känna Leons sparkar. Men det kanske är en lite flicka som gömmer sig där inne eftersom du känner helt annolunda ?? hoppas ni får en super mysig helg och nyår :) kommer inte ha mottagning på mobilen i norrland. kramis hjärtat

2008-12-27 @ 08:56:07
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback