Väntar..

på att min babe ska komma med maten.
Idag kör vi restaurangmat,fast här hemma då,myser på lite.
Igår mös vi med räkor,kräftor,bröd och god dricka. *mums*
Livet som gift har verkligen fått oss att mysa mer,och ro om varandra mera.
De flesta frågar hur de känns,och undrar om vi bråkat mycket!? Det sägs ju att
"när man väl gifter sig,så kan förhållandet bara gå bakåt!" Många som sagt de,men
jag känner faktiskt absolut tvärtom. De har bara blivit bättre. *ler*
Nej,nu ska jag avsluta så jag kan duka innan min älskling kommer hem. :)
Imorn blir det mys med båda mina pojkar hela dagen,eftersom T är ledig.
Sedan blir det kalas i helgen,för mitt lilla charmtroll! =)

Vad ska ni hitta på i helgen?


Tankar
Postat av: frida

jag håller med..efter man gifte sig så vart förhållandet såååå mkt bättre på nått sett. Ta mig inte fel..vi hade ett jätte bra förhållande innan men jag vet inte..det känns sååå mkt bättre att få vara Håkans fru istället för flickvän. ja imorgon fm kommer mina föräldrar hit, de har på gotland sen i måndags. Jag ville dra med mig dem till gekås men dem hatar sånna stora butiker. Men det blir nog mkt prat,mys, godmat o lite shopping i mindre butiker :D hoppas kalset blir roligt. är det många som kommer?vad kommer han få i present av er?

2008-08-28 @ 21:29:52
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar: Ok, men det är ju smart...då bör han ju kunna sova endel på resan iaf.. kan man ju hoppas.



åh vilken mysig kväll ni verkar ha.. längtar tills vi med kan ha det så igen.. det blir väl snart, när vi flyttat in.. vi flyttar ju nu i helgen, och efter det hoppas jag att det lugnar ner sig lite =)



vad hittar ni på i helgen då?

kram

2008-08-29 @ 08:02:06
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback