Utmanade...

Liam har blivit utmanad av M och L. 
 Man ska alltså visa sin bebis i fyra bilder med bildförklaring!

Liam utmanar: Leon, Jessicas Hampus och Hannas Mio


Sådär nu kör vi:


 
Jag är väldigt nyfiken av mig och jag älskar verkligen djur. 
Jag skiner alltid upp så fort jag ser ett djur,och jag bara
måååste få klappa de. Annars blir jag ledsen och arg...



 


När jag var liten sov jag nästan hela tiden. Jag kunde somna
på de konstigaste ställena. Här har jag somnat i mamma och
pappas säng,någon sekund innan busade jag för fult i sängen,
men sen sa de bara bomp,så sov jag. =) Nu när jag är "stor" är
fortfarande en liten sjusovare. Sover mellan 2,5-4 timmar på
eftermiddagen och sedan sover jag som en stock på natten.
Jag är duktig säger mamma.. =)



 


Här är jag jätte arg. Jag är nybadad och mamma tar jätte
jätte lång tid på sig innan hon ger mig mat. Jag tyckte inte
alls om att vänta. Maten ska komma fort ju..
Numera kan jag vänta på maten,men den får gärna gå fort.
För ser jag att de är mat påväg,då står jag och hoppar och
gör allt för att maten ska gå fortare. Men jag skriker inte iaf. =)


 


När jag var liten gjorder jag allt snabbt. Rullade tidigt runt
från mage till rygg och när jag ändå var igång tog jag rygg
till mage. Jag visade väldigt tidigt att jag var stark och ÄR
stark fortfarande. Här visar jag att jag kan hålla upp mitt huvud
helt själv och att jag är på G att lära mig krypa. Krypa gjorder jag
snabbt också och de var inte länge jag gjorde de. Jag tror jag kröp
i ca 3mån. sedan skulle jag gå,så var de bara. Jag gick med stöd i
ca en vecka sedan släppte jag och gick några steg helt själv. sen
2dagar efter de gick jag helt utan hjälp. Jag kunde gå! =)



 

Idag springer jag omkring och busar med bollar och annat roligt.
Jag är nästan alltid glad och vill ha en massa uppmärksamhet,jag
är väldigt social,kanske lite blyg till en början, men ge mig några minuter
så leker jag för fullt med dig. Jag vill ha fart och fläkt,sitta still är tråkigt! =(
Jag hoppas nu att ni nu fått en någorlunda bra bild om vem jag är!


Tankar
Postat av: Hanna

Sicken söt liten kille =)

2008-08-15 @ 13:41:22
URL: http://therockerinnan.blogg.se/
Postat av: Jessica

Han heter Hampus :)Visst ska vi kunna fixa en till utmaning med bilder jag kan fixa det ikväll när jag kommer hem :)Hoppas dagen varit bra och att Liam mår bra?

2008-08-15 @ 14:38:54
URL: http://mammajessica.blogspot.com/
Postat av: Johannes

Tack =) ..har ju inga barn än vettu =) var å smyg kikade på bilderna från bröllopet såg skit mysigt ut! hoppas ni hade det så kul som det såg ut.. allt bra annars?

2008-08-16 @ 13:36:04
URL: http://rallyapa.blogspot.com/
Postat av: Johannes

förresten.. petade in en länk till din blogg också.. ciao

2008-08-16 @ 13:40:04
URL: http://rallyapa.blogspot.com/
Postat av: Johannes

jo precis.. nä inget på väg vad jag vet.. men man ska väll aldrig säga aldrig.. man över ju på det ideligen så.. :P nu ska jag packa.. far till farsan på rhodos imorrn.. ciao

2008-08-16 @ 13:45:23
URL: http://rallyapa.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Nu är utmaningen gjord läs gärna och kommentera vad du tycker :)

2008-08-16 @ 17:22:10
URL: http://mammajessica.blogspot.com/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback