Fått på hjärnan...

Denna låt hade jag på hjärnan när jag vaknade imorse.
Kan de bero på att solen lös tro? Iaf så var jag glad.
Hade ett riktigt lyckorus i kroppen. Jag har såå mkt att se fram emot
och det kan jag inte sluta tänka på.
Att få tillbringa en sommar tillsammans med mina barn och min
älskade make och våra familjer och vänner.
De kommer bli underbart! :)

Visst kommer jag jobba nästan hela sommaren,men de ger klirr i kassan
och kanske en liten semester för oss tillsammans i september istället.

Såhär låter låten iaf:



Kan du den!?


Tankar
Postat av: sara - tävlingar, rabatter och en massa tvångstankar

Så nu har jag lagt till dig.

Länge sen man hörde den låten!

2010-04-24 @ 20:15:50
URL: http://kidzmode.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback