Blir hon omslagstjej?

Jag är med och tävlar med en bild på Néa om att få vara med på omslaget på Vi Föräldrar
och skulle nu behöva er röst mina underbara läsare!

Denna bild är de jag tävlar med:


Vill ni hjälpa mig med detta så klicka in på den här länken och tryck på rösta.
När ni gjort detta har ni gjort en god gärning och hjälpt sessan att komma ett steg närmre omslaget.

Ni får om ni vill jättegärna skriva en liten kommentar om att ni röstat så att jag vet vem/vilka jag ska
tacka ifall att hon skulle vinna.

Hejsvejs!


Tankar
Postat av: Malin

Hej! Vilken underbart söt dotter! Klart jag klickar på länken! Tack för dina fina ord om armbandet! :) Ha en underbar dag! /Malin

2010-04-27 @ 16:44:20
URL: http://smyckenbymalin.blogg.se/
Postat av: Tess

Jag röstade såklart på Néa via mejlet du skickade!

Hur har det gått i tävlingen?

2010-05-05 @ 11:53:31
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback