Nostalgi Tripp

Fick bara ett sådant sug på att leta upp musikvideos och låtar,
som man växt upp med.
Minns ni dessa grupper? Dessa videos? Lyssnade ni med på dem i er "ungdom"?
Blir så glad och sprallig när jag hör dessa.
Detta var tider de!

Alla Åbymo och Hulta Discona man var på.
Haha.. och så som vi spökade ut oss.
Klädde ut oss till Spice Girls och allt vad de var..


På denna bild från vänster: Katta, Jag, Vicky, Ida och Ulle
Bilden är tagen på ett av alla Hulta Discon vi var på.

Nu till musiken.
Minns ni dessa låtar?
Var ni liksom jag trogna lyssnare på dem?





 

 

 

 

 

 

Här ville jag lägga in en Beckstreet Boys låt,men alla videos var
"Inbäddning inaktiverad på begäran"
Men ni kan väl ha dem med i tankarna också,när ni svarar på mina frågor! =))

Glöm nu inte att svara på mina frågor!
Skulle vara skoj att veta!!!

Tankar
Postat av: Anonym

haha vad roligt att höra dessa låtar igen. den 5:e videon kan jag idag fortfarande tycka är bra. Jag lyssnade mkt på spice girl,bsb,aqua osv osv. usch vilken hemsk musiksmak. När jag gick i femman så gjorde hela min klass en spicegirls video wannabe så hemskt haha

2009-01-29 @ 10:22:13
Postat av: Ulrika

Haha, jag minns allihop!

Vilket datum är det du fyller?

KRAM!

2009-01-29 @ 10:54:00
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: hihi tack så mkt.. det är ju william och wille, så man får väl säga att han har namnsdag då för wilmer står ju inte i kalendern =(

men han heter ju maximilian med å de finns ju i kalendern. hihi

2009-01-29 @ 15:16:28
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Catarina

Hejsan.

Såg att du i ett inlägg på bröllopstorget skrivit om att ni hade mottagning i folkets hus i Åby.

Jag ska ha en namngivningsfest för min son och letar lokal. Helst i Åby.

Har försökt komma i kontakt med dom som hyr ut folketshus med det numret jag hittat är uppsagt.

Vet du kanske hur man får tag på dom, eller vet du om det finns någon annan lokal i Åby som går att hyra. det behöver inte vara så stort.



Skulle vara jätte tacksam om du svarade på min mail om du har någon info.



catarina84[email protected]

Tack på förhand//Catarina

2009-01-31 @ 12:19:52

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback