Vad är det som händer egentligen?

Jag vet inte riktigt själv hur jag mår just nu...
Mina känslor är så blandade för allt och jag mår,ja hur mår jag!?..
Tårar och åter tårar.. tankar i alla dess former.. var kommer de ifrån!?
Mitt hjärta skriker efter mer.. mitt hjärta vill visa mig något,men vad!?
Vad vill jag egentligen? Hur blev de såhär!?
Kan ett hjärta vara delat!? Hur stort är ett hjärta egentligen!?
Hur mycket får plats där?
Mina tankar är många..

Mina känslor är starka.. Men hur starka!?
Jag är rädd.. rädd för mina känslor..
Känns som att känslorna tar över mig..
Hur mycket mer orkar jag/man?
Hur mycket mer tål jag!?

Jag vill bara känna dina armar runt mig,
höra dig säga att allt blir bra..
höra dig säga att de är vi två..


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback