♥ Till min fina man ♥




Tankar
Postat av: Sarah

Hej stövlarna är nog lite allt utom sommar...haha

Vi köpte dom till hösten och hade dom till lite finare skor på vintern som nyår, jul och sånt med ett par tjockare strumpor i, sen hade vi dom i början av våren tills den riktiga värmen kom.



Dom är lätt fodrade, så höst och vår skor mest och går helt klart att använda till vintern med, med ett par tjockare strumpor eller under en kortare tid.



Jag bor i Norrköping.

Om du fortförande är intresserad hör av dig så snabbt som möjligt så jag vet om jag ska sälja dom vidare eller hålla dom till dig så du får titta på dom.

mvh sarah

2011-07-22 @ 22:00:10
URL: http://ungamorsan.bloggplatsen.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback