Nedräkning till dagen D..

Ja usch vad tiden har gått fort..
tre dagar kvar tills man tar ett steg till närmare 30.
Åren går fort nu!
Tur att jag har en karl som fyller det "magiska" året först! =)

De märks att man blir äldre och äldre för det blir bara svårare och svårare
att komma på något man önskar sig till en själv.

Det enda jag egentligen vill ha och behöver är fyra saker:

1. En ny mobil då min strular hela tiden

2. Presentkort på H&M då min garderob behöver fyllas.
Har gått ner och har inga kläder som passar längre utan alla sitter som ett hus *sucka*
Men positivt för mig! *ler*

3. Presentkort på din sko eller skopunkten
 
4. Presentkort/blomstercheckar då det behövs lite växter i fönstren här hemma.

Så känner man att man vill köpa något,även om jag inte fyller jämnt, så finns här nu lite förslag!

Firandet blir på  söndag för de som känner att de vill komma utåt.


Tankar
Postat av: Emma Roodla - Foto

TACK du är en ängel :D!!!!

2011-02-21 @ 18:28:38
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback