barnensbutik.se


Barnensbutik är en butik som drivs av personer med egna barn.
Butiken finns på nätet men också i Täby på Fogdevägen 1.
I butiken i Täby kan du även hitta snygga och trendiga barnkläder.
Tyvär får man inte veta så mycket om just vilka de är som driver
butiken och inte heller så mycket fakta om själva butiken,så de var
lite svårt att skriva om just själva butiken. :(

   

Barnensbutik letar hela tiden efter leksaker med hög kvalitet och som barnen kan
ha nytta av länge. De varor som de har är noga utvalda och av bra kvalitet.
Då de själva har barn så har de en tuff testpanel, dvs barnen, som guidar dem i
 vad som är bra och roligt. Detta finner jag väldigt klokt och vilka vet bättre om inte
barnen vilka leksaker som fungerar och inte fungerar bra hos andra barn!?

   

När det gäller sortimentet tycker jag att de finns en massa fint att hitta för barn i alla
åldrar. Du kan hitta allt från babyleksaker till leksaker för lite äldre barn.
Prisern är rätt så ok och man kan hitta både billiga och lite dyrare saker.
Men om kvalitén är så bra som de sägs,så borde ju priset vara värt de.
De jag dock kände att jag saknade i butiken var lite i klädesväg till bebisar.
De är inte alla som vill ge leksaker eller böcker i present, ibland vill man kanske
ge någon mysig filt eller ett par söta små strumpor. Numera finns de så mycket barnkläders
-märken ute så jag tycker nog att de borde ha något klädesplagg även i shoppen.
Men där har vi alla delade meningar självklart och detta är mina tankar och vad jag saknade.


I nuläget har de möjlighet att ha homepartyn i Stockholm samt en 10 mils radie ifrån.
Man mailar dem bara på [email protected] och talar om att man vill ha ett homeparty
med leksaker så hör de av sig med förslag på tider. Perfekt!


   

När du ska betala kan du välja att betala med kort, mot faktura och öppna ett konto.

Väljer du att betala med kort är det Visa, Mastercard och DinersClub som godkänns.
De har ett samarbete med CertiTrade AB som tar hand om era kortbetalningar.
De följer distansköplagen och vid genomförande av kortbetalning reserveras
köpesumman på ditt kort/bankkonto. Butik belastar först kortet/kontot
 i samband med att varan levereras och de lagrar inga kortuppgifter.
Ingen extra kostnad tillkommer för kortbetalning.

Ska du betala mot faktura så gör de en förenklad kreditprövning utan kännedomskopia.
De du har köpt levereras sedan endast till folkbokförd/registrerad adress
och vid köp över 2000 kr görs sedvanlig kreditprövning.

Väljer du att öpnna ett konto gäller dessa avtal:
Kreditor kommer i samband med beviljat kreditsvar skicka ut ett kontoavtal
 till konsumenten för underskrift. På avtalet framgår när avtalet skall vara
Kreditor åter tillhanda. Om avtalet ej kommer Kreditor åter tillhanda kommer Kreditor
 skicka ut en påminnelse med en ny faktura på hela den kvarvarande skulden enligt fakturavillkor.

   

Frakten är alltid 39:- oavsett hur mycket man handlar för och du kan
även välja att hämta upp varorna i deras butik i Täby om du hellre vill de.
Handar man för 1000:- eller mer så är det FRI FRAKT.
Där måste jag säga att jag tyckte att summan var lite för hög för fri frakt
men däremot så är frakten väldigt billigt så där utjämnar de sig lite granna.

   

Butiken barnensbutik och deras sortiment kommer du till om du klickar på bilden under.
( Alla bilder är klickbara )



Butiken får 4  av 5.
Och de pga att jag kände att jag hittade lite för mycket negativa
saker som jag inte tyckte om.
Annars var allt bara positivt och jag älskade deras underbara saker.
Framförallt att de hade homepartyn också! Ett stort +


Tankar
Postat av: karolina

Vekar vara en bra affär men som du skriver synd det där med kläderna:)

2010-03-18 @ 17:38:21
URL: http://karolinamalmlov.blogg.se/
Postat av: Tant Ulrika

Tassar förbi o tipsar dig som tävlat hos mig tidigare att du nu kan vinna ett par valfria ROCKEFELLA jeans hos mig:



http://uj76.blogspot.com/2010/03/tant-lottar-ut-valfria-jeans.html



Kika gärna in o delta i den med :)

2010-03-19 @ 23:31:30
URL: http://uj76.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hej. har du några tips som man ska tänka på som nybliven mamma? den lilla har inte kommit än men snart. är så nervös hur blir livet annorlunda? är det svårt att få tid för dig & din man bara ni?.

tack för svar plus en bra blogg

// L

2010-03-21 @ 17:59:32
Postat av: Tess

Hej, hej!



Har flyttat på din annons som du ville enligt bloggen du hänvisade till. Va det så du tänkte dej?



Hur blev det med den andra annonsen?

Tror det enkelt bara är att lägga in koden i din kodmall UNDER koden till annonsen du redan har.

Ganska långt ner i kodmallen...

Förstår du hur jag menar?



Testa om du vill så kan jag titta på det om det blir konstigt! =)



Kram

2010-03-21 @ 19:48:56
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback