Hett Tips!

Tipsar om att Stockiddo har 50% på hela sitt sortiment.

Info från Stockiddo:

Streetkläder för barn i åldrar 0-6 år.
Hela sortimentet reas ut till 50 %, först till kvarn får coolast barn!
   

 

 

 

 

   

Detta är bara lite ur deras sortiment,men som ni ser finns de för alla åldrar.
Jag har själv gjort en liten beställning till barnen. :)
Och de bästa är att vill man ge bort något av de du köpt i  present, så är de bara att fylla i de
 och de skickas då hem till den personen inslaget och klart. Perfekt!


Tankar
Postat av: Tant Ulrika

Jag kastade mig in i butiken då jag fick mailet..men var tydligen sent ute, fanns inget kvar i passande storlek eller färg..Hoppas du har mer tur :)

2010-03-16 @ 14:09:09
URL: http://uj76.blogspot.com

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback