Vem är du?



Under året som gått har ni fått lära känna mig Steffi och min lilla familj.
 Så nu är jag förstås väääldigt nyfiken på vem DU är som läser min blogg.
Jag har ju en trogen liten skara som kikar in här varje dag och blir
 alltid lika glad när ni gjort ett litet avtryck efter er. Ni gör mina dagar bättre. =)
 Skulle vara väldigt roligt och du skulle vara väldigt,väldigt,väldigt snäll
 om du skrev och berätta några rader om dig själv.
 Vem du är, vad du gör, var du bor, vad du tycker om, hur du hittade hit osv.
Det skulle göra mig så glad! Jag lovar förstås att svara på frågor om du undrar över något.

Kram Steffi

Tankar
Postat av: Anonym

Hej!!

Hur jag hittade hit vet jag inte!! :0) antagligen genom nån annans blogg!! ;0)

jag heter Malin, bor i Skärkind i en hyrd villa tillsammans med min sambo Henke o vår katt Gizzmo. Jag har oxå en blogg, där man kan läsa mer om mig o min vardag! Just nu skrivs det väl en hel del om våra försök att bli föräldrar!! :0)

Ha en JÄTTE trevlig HELG!!

//Malin

2010-01-16 @ 14:33:44
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar
Postat av: frida

men mig känner du juh :)

gamla vänner är vi och jag tror nog jag fick adressen till din blogg av dig hiih Frida heter jag och bor på adelsö i sthlm. Bor tillsammans med man och sonen Leon. Jobbar som vårdare på ett cafe :)

2010-01-16 @ 20:24:01
URL: http://frudernmar.se

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback