Sydda bakverk

Önskar att jag var duktig på att sy och virka.
Finns så fina bakverk man kan göra nuförtiden om man har rätt handlag,
dock något jag tyvär inte har. Visst jag kan laga ett hål med nål och tråd
och visst jag kan använda en symaskin,men att ge mig på att göra bakverk
och sådant är nog tyvär lite överkurs för min del.
Men visst är de fina!?

För er som har det rätta handlaget och kan sy så kommer lite inspiration här till er.

   
  
  
 

Bilder lånade från bestkids

(Bilderna är klickbara)


Om någon av er läsare vet någon som gör sådana så tipsa mig gärna om detta.
Skulle vara perfekt till Néas 1årsdag.


Tankar
Postat av: elin

en bekant till mig gör såna där bakverk, och hon är superduktig! kan även göra annat än det som finns på hemsidan, om man har egna idéer. www.ellenkantarellen.se

2010-01-19 @ 21:53:21

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback