summer feelings

Tack underbara tess för din hjälp med min blogg igen.
Du är bara världsbäst på detta och jag kan inte tacka dig nog.

Som ni ser var jag trött på de mörka och ville ha en ljus blogg,
lite vår och sommar färger i de hela.
Tycker tess lyckades väldigt bra faktiskt med detta.
Jag sa vilka färger jag kunde tänka mig,skickade över bilder till headern,
pressbilder och sedan fick hon välja och vraka mellan dem.
Och jag kan bara säga att hon verkligen fick till de perfekt!
Bilden i headern är från underbara Kvistholmen som
är vår egna lilla bråvikspärla och där vi håller till om somrarna.

 
  
 
   


Åh vad jag längtar till sommar,sol,sval vind,bad och massa mys med barnen,familjen och
vännerna. Den här sommarn kommer bli en kanon sommar! 


Tankar
Postat av: Tess

Det va så lite så! Kul att du tycker så mycket om det jag gjort...



Vi får ta den där träffen nån dag!



Kram Tess

2010-02-26 @ 19:39:06
URL: http://mummytessizen.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback