Snabb leverans

Jag gjorde beställningen ganska sent i måndagskväll och igår
fick jag bekräftelsen på att de var packat och klart och postat,
och tro de eller ej men idag kom paketet på posten.
De kallar jag snabb leverans!

Som jag skrev i ett tidigare inlägg så vann jag en tävling på ett presentkort
hos småtting.se och idag kom kläderna.
Jag lovade lite mannekängade från fröken så här kommer en liten bild.


De här gulliga settet kom i paketet + en body.
Så idag hade fröken på sig:
Gaia & Ko Tröja, BooBoo Lila+Gaia & Ko Byxor, BooBoo Purple
och strumpor från Lindex.

Bodyn får fröken mannekänga i imorgon.

Gud så gulligt de var och så söt hon blev. Helnöjd! :)

Vad tycker du/ni?


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback