Second hand och traderafynd

För ett tag sedan budade jag hem en söt liten sockerskål från tradera.
Den fick en fin plats i vitrinskåpet men saknade lite "vänner" tyckte jag.
I onsdags var jag och mamma en sväng på Erikshjälpen här i stan och då hittade
jag ett underbart kakfat i två delar som matchade skålen perfekt.
Har länge letat efter ett kakfat i min smak och så såg jag detta.
Var bara tvungen att köpa det och nu finns det i min ägo.

Jag hoppas att de blir en liten runda med mor imorn också.
Vi får se vad hon säger. :)



Det fina fatet och sockerskålen med underbara rosor som pryder dem.


Kan inte sluta le ner jag ser rosorna. Jag älskar det här fatet.
Är så glad att jag fyndat de. Här ska letas vidare. :)

Vad tycker ni!?


Tankar
Postat av: Sanna - [ s a o s. b l o g g. s e]

svar tack detsamma! Dina kids var ju för härliga dom med ^^



jamen visst var dom bra! helt kanon om man har mkt nycklar att hålla reda på. Ha en trevlig helg! kram

2010-02-13 @ 01:12:34
URL: http://saos.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad fina! Vilket sammanträffande att du också hittade ett liknande kakfat där. Förstod att överdelen saknades på min men jag köpte det ändå. 15 kr, vad är vet liksom:)?

2010-02-13 @ 09:42:41
URL: http://rosoraroroda.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback