Mitt gångna 2010...

Det här året har liksom förra året verkligen sprungit iväg och det känns som
att jag inte hunnit med hälften än vad jag skulle ha gjort...

Vad har då det här året erbjudit och vilka minnen har fastnat i mitt huvud?


Vi börjar med det positiva:

* Vi hade en härlig kväll i början av mars då jag blev firad av mina fina vänner.
Vi åt på Harrys,bowlade på Hugos och gick sedan till Karl Johan och drack drinkar
och bara satt och pratade och hade allmänt trevligt.
Vem tror ni blev onykter,födelsedagsbarnet kanske?,hon satte sig snällt i en stor snöhög
eftersom de var lite vingliga ben som bar henne...
" Men det är en annan historia de.. :P "

* I slutet av mars var det återträff för oss 84:or på Palace. 10år sedan vi gick ut 9an.
 Vi sågs några st. hemma hos Sofie innan och det var verkligen inte som att vi inte setts
på 10år. Vi pratade som aldrig förr och vi hade riktigt skoj! :)
Kvällen flöt på bra nere på palace, men de jag minns bäst är träffen med DIG.
Att stöta på dig där efter ja, 6år!? minst, och få den där kramen av dig.
De var underbart! De kändes verkligen inte som så många år imellan..
De var en glad och nöjd tjej som gick hem från palace den kvällen.
( Jag som inte ens tänkt gå från början.. )

* I början av maj började vi jobba gemensamt på ett extra knäck.
Det här extra knäcket visade sig passa oss perfekt, och vi har hitttat
och träffat helt underbara människor genom de.
Det har helt enkelt blivit som vårt andra hem och vi stortrivs! 
Vi kunde inte fått ett bättre chefspar! =) 

* I slutet av maj var det dax för Néa att fylla 1år och det bjöds på storkalas
 med en massa fika och tårtor i alla de slag.
Det var en glädjens dag och väldigt lyckat!


Såhär söt var jag på min 1årsdag! :)

* Midsommarafton firade vi ute på ön Kvist och hade en supermysig
och superhärlig dag och kväll. De finns inget bättre sett att fira midsommar på..

* I slutet av juni började jag jobba på mitt sommarjobb och trivdes jättebra
med personalen och blev en erfarenhet rikare.
Dock kom de lite grejer imellan och jag kände att just de här var inget för mig!
Jag gick iaf därifrån med goda referenser! =)

* Sommaren 2010 var jättemysig och vi umgicks hela familjen så mycket vi kunde.
Vi var ute på Kvist en hel del,vi åkte och badade i olika sjöar, jag stod på himpaloppisen
med mamma, vi åkte runt till våra släktingar.. vi mös helt enkelt!

  
Barnen sommaren 2010


* Slutet av juli? fick jag åka mc för första gången.
Vilken upplevelse. Superhärlig och det gör jag gärna om..
Vi får väl se hur de blir.. får väll flörta lite med dem jag känner som
har mc.. tihi.. *flirt,flirt*


* Vi firade 2årig bröllopsdag 2/8 och bodde på hotell och mös och hade liten egentid.




* Var under augustiveckan ute med bäste vännen K och slirade runt lite.
Roligaste kvällen ever och jag kommer nog aldrig glömma den.
Hamnade på efterfest och stupade inte i säng förens vid 7tiden..
Men jisses så roligt vi hade..tror nog inte att någon kommer glömma
den kvällen! *ler och rodnar*


* Slutet av augusti fyllde Liam 4år och det bjöds på kalas.
Bakverk och tårtor av alla de slag. En väldigt varm sommardag.. *puh*
men en väldigt glad och överlycklig Liam!



* I oktober hade barnen halloweenparty på förskolan.


Ser ni vad de föresttäller?

* I början av november fyllde lillasyster 25år och der firades
med tårta och fika hemma hos mamma.




Dagen till ära var Néa superglad som synes. :)

* Och så kom snön och iår kom den tidigt.. Men mysigt!





* Sedan kom mysiga adventstider och julgardiner och julpynt kom upp i fönstren.

   

   

   

   

Bilderna är klickbara

* Årets julkort togs och dessa två var de vi skickade iväg till familj,släkt och vänner.





Vad tycks? :) Visst blev de söta. :)

* Sedan kläddes granen


Inget jättebra kort,men ok.. Var en liten tös som var i granen
hela tiden och busade.. ;)

*
Sedan kom julafton och juldagen med massa god mat och godsaker,
varm glögg och pepparkakor och massa paket till barnen. :)


Julklapparna under granen


Grötfrukost hos mormor


Tomten var på besök hos farmor på julafton

Julkappar de fick de,en massa:




Detta fick Néa från "stora" mormor&morfar,farmor och Håkan,
sina föräldrar och från Kusin E,Farbror B och Faster C.




Detta fick Liam från "stora" mormor&morfar,farmor och Håkan,
sina föräldrar och från Kusin E,Farbror B och Faster C.





Detta fick Néa från mormor,morbröderna,moster S och
mostrarna med familjer.


Detta fick Liam från mormor,morbröderna,moster S och
mostrarna med familjer.


Dessa fina fick Liam och Néa från Farbror Stig och Tant Helen.
Tack snälla! :)


Av gudfar Micke fick Liam böckerna och en massa mys.
Tack Gudfar!
Néa fick en liten snögubbe av farbror Micke.
Tack snälla!


Mina små bebisar innan uppåkning till Nyköping.


Detta fick Néa av Farfar och bonusfarmor,Farbror P och Tant L,
Farbror J,Tant M och bonuskusinerna J och T.


Detta fick Liam av Farfar och bonusfarmor,Farbror P och Tant L,
Farbror J,Tant M och bonuskusinerna J och T.

Tack alla för de fina julklapparna till barnen.
Ni är guld värda allihop!


 


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback