Vad gör mig glad denna måndag?

Denna måndag gör mig detta glad:

♥ Liam har haft inskolning idag på nya förskolan - De gick kanon!
♥ Néa går mer och mer steg för var dag som går.
♥ De är många roligheter på G nu i maj och juni
♥ Jag får jobba två veckor mer än beräknat i sommar.
♥ Har en hemlighet som gör mig lycklig,men som händer 2013.
♥ Mina barn är så underbara och leker mer och mer med varandra.
♥ Vår sötnos Tissan ska eventuellt få en liten kompis i sommar.
♥ Néa ska få ny vagn.
♥ Vi sålde vårt soffbord igår och imorrn blir de inköp av ett nytt.
♥ De ska bli fint väder imorrn.
♥ Har äntligen hittat en expedit till Néas rum. *glad*
♥ Liam har fått en bästa kompis som heter Saga.
♥ Våren är här och man kan vara ute en massa i solen.

För att min man och mina barn är underbara!


Vår blommor ute i Borg.


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback