Nu är det natt i natt här..

Bilen är packad och imorn ska vi stå på loppisen igen.
Kl. 04.30 ringer klockan och kl.5 bär det iväg.
Så imorn är det där jag håller hus till 2/3 tiden imorn eftermiddag.
Sedan kommer kvällen bara var lugn och mysig. :)
Söndag ska vi kanske träffa några nya bekanta,vi får se hur det blir.
Ska iaf in till Ingelsta Shopping en sväng tänkte jag eftersom de har invigning i helgen.
Behöver en varmare tröja nu när hösten kommit och likaså ett par byxor.
Får se vad det blir och om jag kommer hem med något.
Det är vad vår helg har att bjuda på.

Vad ska ni göra?

Och du Joanna du får allt vänta med att föda tills på lördagkväll/söndag så jag inte missar dig.
Och du får framförallt inte missa att skicka en bild när hon är född.
Imorn kommer frågan igen,och dagen därpå igen också.
Den kommer varje dag tills hon kommit! =)


Tankar
Postat av: Emma - Foto m.m.

ja älskar de me :D! har varit där 3 gånger, 2 med familj och en gång 2 månader med 2 tjejkompisar o luffade runt :D!



Förresten ville du ha dina barn fotade :)?

2009-09-26 @ 07:18:03
URL: http://babiidarling.blogg.se/
Postat av: Jessica

kikar in, såg din adress på FL

2009-09-27 @ 10:11:36
URL: http://metrobloggen.se/fitmom

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback