Önskelista

Då Liam blir 3år nu den 30augusti (jag vet,ett tag kvar)
Så tänkte jag lägga ut en liten önskelista från honom.
Detta gör jag nu,eftersom jag vet att de är sommar snart
och känner på mig att det kommer bli annat som prioriteras istället.
Vi kommer ju inte bara ha en utan två sötnosar här hemma snart! =)

Självklart får man köpa sådant som inte står på listan också!
Och om man inte vill behöver man inte köpa någonting alls!
Detta är bara lite av vad vi önskar sig till Liam,
 saker vi vet att han kommer att behöva och vill ha!

*cykelstol + hjälm



* Kläder i storlek 92 - byxor och 98 - tröjor
eller presentkort på Name it, H&M, Kappahl eller Cubus

cykel med stödhjul


*  barnpool från Rusta


* Presentkort på Ikea,så Liam kan få den säng han valt heeelt själv





Uppdaterar vart efter om vi kommer på något mer
eller om Liam säger något speciellt som han vill ha.

Vi kommer fira honom den 29:e och den 30:e.
Mer om detta kommer,men boka in detta så länge!

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback