Hemma från barnmorskan

Datum: 5/5-09

Vecka:
35+1 (36)

Vikt: 74,5 + 1½kg sedan förra gången
Symfys/Fundus: 34
Hb: 104
Blodsocker: 4,2
Urin: Spår
Blodtryck: 115/70
Fosterläge: Huvud
Rörligt/Fixerat: Rörligt
Hjärtslag: 145

Kändes lite konstigt när hon sa att bebis var rörlig igen och inte fixerad..
Men tydligen kunde bebis hålla på så med omföderskor,
upp och ner och sedan smita ifrån..
så bebis kunde hålla på så ett tag..
så nästa gång kanske bebis är fixerad igen. :)

Iaf så gick besöket hos kuratorn bra.
Fick prata ut ordentligt och mår lite bättre.
Sa nu att jag gärna ville bli igång satt om jag fick ont igen,
och det tyckte hon lät som att de inte skulle vara några problem,
bara bebis går med på det,
med tanke på att jag är så långt gången..
sedan kom vi överens om att hon skulle prata med min barnmorska,
så hon fick beställa tid hos min läkare,
så vi kunde prata om igångsättning när jag kommit till vecka 38,
så jag äntligen kan  slippa smärtan..
Känns verkligen jätte skönt,
för att om allt går som det ska och bebis "går med på" att bli igångsatt,
 så är det bara 3veckor kvar. =)

Tankar
Postat av: Malin och Leah

får man fråga varför du går till kurator?

2009-05-05 @ 17:55:16
URL: http://maliiiins.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback