EFTERLYSNING AV 15-ÅRIG FLICKA!!!!!

Min lilla systers bästa kompis Madelene Wennerqvist 15 år har varit försvunnen
i över en vecka nu.
Hon sågs senast måndagen den 4 Maj, då hon väntade på bussen här i örebro.
Min lilla syster tog en annan buss o vinka av henne,
sedan dess har Madelene varit borta,
hennes mobiltelefon har varit avstängd.
 Ingen har sett henne eller hört något från henne.
Det hon sa till min syster när min syster klev på sin buss var,
 att hon skulle träffa en kompis
och sen åka tillbaka till Suttarboda hemmet där hon är inskriven.
Detta är mycket oroande eftersom att hon aldrig annars har försvunnit.
Hon skulle aldrig hålla sig undan självmant eftersom att hon inte har någon anledning till detta.
Det som bör observeras är att hon dagen innan försvinnandet träffat en kille från internet vid namn Markus.
Denne Markus är en väldigt skum person, polisen har pratat med honom, men utan något resultat.
Han säger sig inte ha sett henne sedan söndagen den 3 maj då de hade träffats.
Men vem var det Madelene skulle träffa innan hon skulle ta bussen tillbaka till Suttarboda?
Var det denne Markus, och isåfall, träffades dom?
Eller vem har hon träffat, vad har hänt henne?!

Min syster är jätte orolig och nu befarar vi alla det värsta,
att något otäckt har hänt Madelene.
Snälla, snälla, alla som läser min blogg,
kopiera bilderna och sprid ut om att denne flicka är försvunnen,
 ihopp om att någon ska veta något om henne som gör att hon kan återfinnas välbehållen.
Det har gått 11 dagar sedan hon försvann.
 
VART ÄR MADELENE?!?!?!?!?








Snälla hjälp oss att hitta Madelene!!!!!

Ifrån http://angelicahallin.blogg.se/

Gör va ni kan för att sprida detta vidare!
Jag vet jag gör, skulle inte klara mej en sekund utan mina barn så jag hoppas detta kan hjälpa!



Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback