Barnmorskebesök idag

Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska iväg.

Idag är det bm som gäller och sedan kuratorn efter de.
Ska bli skönt att se vad bm säger om bebis där inne.
Tycker absolut att de känns som om att huvudet ligger väldigt
långt ner nu. De trycker ofta på och gör ont.
Har endel långdragna sammandragningar och likaså förverkar.
Dock verkar de komma vid samma tid varje dag,
rättaresagt kvällstid. Vid 18 snåret där,kommer de igång ordentligt.
Hänga tvätt och tvätta det går,men ajaj vilka sammandragningar jag får...
Magen blir som en kanonkula. Lika hård iaf. =)

Nej nu ska jag göra mig iordning lite.
 Maken kommer och hämtar upp oss snart.

Skriver mera sedan..

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback