Vilken är din...???

Vilken jullåt tycker du är den bästa genom tiderna?

Jag har två favoriter som står väldigt lika varandra.


Wham - Last Christmas

och så denna


Tommy Körberg & Sissel Kyrkjebö - Julen är här

Nu skulle jag vilja att ni som läser det här och har en blogg gör detsamma
 och lägger upp er favorit.
 Lämna gärna en kommentar efter er så att jag kan kika in hos er med. *ler*

En liten rolig grej inför den stundande julen *ler*


Tankar
Postat av: Malin Kungshammar

Du o jag hae EXAKT samma favoriter!!! ;-) Men den som är ALLRA bäst enligt mig är JULEN ÄR HÄR med Tommy Körberg o Sissel Kyrkjebö!! Den är nog SNÄPPET bättre än LAST CHRISTMAS!! ;-) GOD JUL!!!

//Malin

2009-12-23 @ 15:14:53
URL: http://www.nogg.se/MalinKungshammar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback