Snart 3år min lilla prins!

På söndag fyller min prins 3år men redan i eftermiddag kommer Liams farfar och bonus farmor.
Likaså kommer Liams farmor och gammel mormor och morfar på besök.
Ni kan måntro att Liam pratar om det i ett idag.
" Farfar kommer,Ingela kommer,farmor kommer..."
"Jag ska få paket", "Jag ska äta tårta". Han är såå go min son. Och han har blivit så duktig.
Ni ska inte tro att mamma får ta hand om lillasyster själv,nej icke sa nicke här ska det hjälpas till.
"Jag hämtar", "Néa nappen", "Néa skriker","Néas sak","Néa vill ha"... Är det mycket prat om Néa
 och han försöker numera spela vuxen. Han ska vara såå stor. Han kan själv så är det bara.
Till och med när vi ska handla eller när vi ska titta på kläder till honom så kan han själv och
helst ska han välja själv,annars blir det en massa skrik.
 Han anser helt enkelt att han är STOR kille nu. =))

Dock blev de en tråkig grej idag. Tårtbilderna som vi vunnit på tradera kom inte idag.
De blir inga fina tårtor. *sucka* Inget man kan göra åt saken,men det är riktigt synd!


Liam med sina kusiner på min sida.
(från dopet i lördags)

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback