Bloggtorka

Ja nu märks det verkligen att man har småbarn.
Har fullt upp och hinner för tillfället knappt sitta här.

Lite uppdatering om vad som hänt i veckan:
I veckan har de varit riktigt lugnt.
Inte mycket som har hänt här.
Maken har jobbat på dagarna och en annan har varit hemma med barnen.
Liam börjar på dagis igen nästa vecka. Vi får se hur det går!
Annars har det planerast inför dopet. Prästen har varit här och pratat.
Igår var vi hos vår priva frisör och klippte oss. Alla 3!
Nu är Liams små söta lockar borta,men åh så söt han blev. =)
Maken och Liam blev klippta medans en annan klipptes och färgades.
Numera är jag mörkt rödhårig istället för blond. Och måste säga att jag känner mig
mycket mer säker på mig själv när jag är mörk. Jag trivs inte som blond längre..
Varför vet jag inte..men det är så det känns! Jag blev helnöjd iaf! =))
Kort kommer förhoppningsvis senare.
Idag ska det bakas det sista inför dopet imorn,men först ska jag ner till kyrkan och ha lite babysång.
Ska bli spännande att se hur det går till. Och om det är något jag kommer trivas med.
Sedan kanske de blir marknaden en sväng med E,beror på vad maken tycker och om han vill gå eller inte.
Nej nu börjar lillan bli otålig i sängen och vill inte ligga ner längre.

Vi höres senare!

Bye bye!

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback