Yeah

tyckte denna var ganska rolig..så kopiera gärna o gör den i din egna blogg.

A) Ta fram mobilen och gå in på kontakter
B) Håll inne neråt knappen i ca 5-30 sek sen släpp
C) Skriv vem det blev som svar på frågorna!

1) Jag heter:Ingela
2) Jag gillar: Dagis
3) Jag hatar: Pelle
4) Jag är kåt på: Barnmorskemottagningen
5) Jag är verkligen super kär i: Christian Jobbet (Min chef)
6) Snyggast i världen: Hansson
7) Fulast i världen: Stig
8) Äckligast i världen: Hyresbostäder
9) Muppigast i världen: Kikki
10) Tråkigast i världen: Peter
11) Jag ska satsa på: Calle (De du Joanna..=) )
12) Bästis: Martin
13) Jag vill ha sex med: Micke (haha..)
14) Hatar jag mest: Johan
15) Jag har en hemlighet med: Mithan
16) Jag skäms över: Vicky

Denna kopierade jag från Frida

Tankar
Postat av: frida

vad är konstigt??

2008-09-05 @ 21:58:24
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Sandra

Svar:begravningen var jätte fin, men det var oerhört jobbigt.. tack för din omtanke!



Hoppas ni får en mysig helg.

åker ni i helgen?



kram

2008-09-06 @ 10:57:02
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback