Rolig grej...

Och jag kunde tyvär inte ta något kort, eftersom de var för mörkt! =(

Men nu ska jag iaf. berätta vad de är som är såå roligt:
Idag när jag lagt Liam för att sova middag,upptäckte jag en rolig grej..
han ville inte riktigt somna på en gång,så jag hörde honom ligga och tjattra i sin säng
och leka med de leksaker han fick tag i. Efter ett tag blev de väldigt tyst,så jag tänkte att "aha,nu har han nog somnat. "Lät honom vara en stund och gick sedan in för att titta till honom. Och vad såg jag när jag kom in? Jo i sängen syndes bara en madrass. ALLA gosedjur,sängkläder,kudden och de syntes inte till. Till och med Liam var borta.
 Gissa var jag hittade honom?

Haha,han hade lagt sig under madrassen tillsammans med kudden,sängkläderna & gosedjuren.
Allt låg under madressen. Lyfte på madrassen och där låg han ihopkurrad utan blöja och sov som ens stock.
Haha,vilken syn de var.. kan ni tänka er att jag asgarvade? Inte för ofta man ser en sådan syn! =)

Jag tog fram allting och satte på honom blöjan igen,och han somnade om och sov som en stock!

Tihi,detta har jag gått och små skrattat åt hela eftermiddagen. Jag har en riktig bus till son. =)

Tankar
Postat av: frida

haha vilken underbar syn det måste ha vart...

2008-11-04 @ 20:40:53
URL: http://frudernmar.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback