Uppdatering från..

..föregående inlägg.
De kom inga mer sen,rätt skönt faktiskt!
Liam var lite trött,och sov middag en stund idag.
Får se vilka som dyker upp imorn. Ska bli trevligt iaf.
Sen är det dop på eftermiddagen. Ska bli mysigt! *ler*

Nu ligger min 2åring och sover,somande som en stock efter lite lelle.
*så söt så*

Idag festade vi till de lite på kvällen med, mös med lite ute mat.
Liam åt en barnvesuvio och fick nästan i sig hela. *duktig*
T tog en pizza och jag tog en kebabtallrik. Dock var jag inte så sugen
och inte så hungrig,så T fick en matlåda. *uppskattas alltid*
Själv tycker jag inte om att äta sådan mat som är uppvärmd.
Men de är ju olika från person till person, helt enkelt!

Vad fick Liam för presenter idag då?
Jo:
Av mormor M och morbror K, fick han små bilar och lite duplo lego
Av moster J och kusinerna J och M, fick han bilar och en polismotorcykel
Av farbor B och Faster C, fick han bilbana med bil till
Av G-farmor K, fick ha pengar och en stor bil
Av mamma och pappa, fick han en STOR boll och en brandkårssett,men en massa grejer i
Av farfar I och Bonusfarmor I, fick han en STOOR lastbil med en T-rex i.
(För er som sett Jurassic Park,så är det bilen som de fångar T-rexen i)
Av G-farfar I och G-farmor G, fick han pengar
Av G-mormor R och G-morfar S, fick han pengar på sitt fondkonto och en
 "svans som jagar bollen" sak. Svårt att förklara!
Av bonuskusin J, fick han en grodhängare. Han tyckte Liam skulle ha de och hänga sin jacka på. =))
Av bonusfaster M och bonusfarbror J, fick han en brandbil
Av morbror C, fick han en bandyklubba och boll

Bilder på presenterna kommer upp imorn! =)

Liam somnade gott och väldigt glad. Jag tror nog han haft en lyckad födelsedag! Han verkar så nöjd så!
Han var nog otroligt stolt över sig själv,
över att han kunde blåsa ut ljusen på tårtan, alldeles själv!
*duktig*

Fortsättning kommer imorn...

Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback