Tatuerings dax igen..

Någon dag innan vi åker hem från Thailand har jag tänkt göra en tatuering på vristen.
 Har alltid velat haft de,men de har inte blivit av bara.

Har kommit underfund med att jag vill ha det kinesiska tecknet för kärlek.

Så nu behöver jag er hjälp kära läsare:

De finns två stycken tecken för kärlek, ett lite enklare som de flesta tar eller det fullständiga tecknet..

Vilket tecken gillar ni mest och skulle ni ha valt?




Det enkla tecknet



orginal tecknet


Det finns en tatuering till som jag gillar,skulle kunna ha den på ryggen.. Låta den gå nerför ryggraden.
En vän till mig har en tatuering så,och den är grymt snygg,men vet inte om de blir för mycket...

Denna är det i alla fall:



Lätta versionen

Tro,hopp och kärlek



Orginal versionen

Tro,hopp och kärlek

Vad tycker ni?

Tankar
Postat av: Carro

Aha, det var kläderna du tänkte på. Näe, det är nog mest för att jag inte vill ha dem som de ligger ute. Mycket som är fått och en hel del som en kompis egentligen äger men vill bli av med.

Vi har fått en föraning men vi vet inte 100% så vi kommer inte avslöja vad vi vet =)



Skulle välja orginaltecknet själv, men det är ju inte jag som ska ha den. Beroende på om du ska ha den utmed hela ryggen eller bara små tecken så tror jag den andra kan bli för stor alternativt för plottrig.



Användarnan till bloggen?

2008-08-25 @ 21:38:43
URL: http://griffelfot.blogg.se/
Postat av: Malin

Den lätta är mycket snyggare. Och vad det gäller den "stora" tycker jag du ska satsa på den helt i stället för en liten på vristen... Då orginaltecknet.

2008-08-25 @ 22:04:52
URL: http://egomani.blogg.se/
Postat av: frida

orginal var snyggast när det bara var kärlek. Men på tro,hopp o kärlek var den enklaste snyggast. Jag skulle nog valt att bara göra kärlek tror jag.

2008-08-26 @ 08:12:28
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback