Lite bilder från Svensexan/möhippan

Och vi väntar änu på den våra vänner ska fixa! =))

Men här kommer lite bilder från svensexan/möhippan som mina systrar och svågrar drog ihop. =)


                           FÖRSTA ETAPPEN: PAINTBALL



















                                 De blev riktigt varmt! *PUH*




                              Så här ser man ut efteråt :p

Mina märken! Om de sett ut såhär hela tiden hade jag varit glad,men icke.
Har kvar dem fortfarande och de är exakt två veckor sedan som det hände.
             Har STORA RINGAR på låret. Inte snygtt alls!


                       Sedan var de lunch vid Ensjön.


          Sedan bar de iväg till studion där vi fick spela in en låt.
                                  X-modells - Två av oss






Sedan fick vi åka hem och byta kläder. Skönt! Sedan träffades vi alla hos
    syster och grillade,åt gott och körde musicquiz. Där Jessie vann! =)


Vi hade en underbar,väldigt varm möhippa/svensexa. Vi hade otroligt roligt!

Nu ser vi fram emot våra vänners möhippa och svensexa. Ska bli roligt och
se när de kommer och överraskar en. För de gör ni väl!? =)

Nu en fråga till er som läser:
Nu vet jag att de syns vem som är vem. Men om ni bara skulle sett bilden på grisen och nallen,
hade ni då sett vem som var vem? Ärligt nu! =))

Tankar
Postat av: frida

haah nej jag tror inte jag kunde ha gissat vem som var vem...såklart vi måste ses!vart ska ni på smekmånad??

2008-08-11 @ 17:48:37
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: frida

åh vad härligt! ska liam med oxå?

2008-08-11 @ 17:55:33
URL: http://mammafrida.blogspot.com

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback