Killen som inte vill sova..

Japp det är min son det. Han ligger just nu i rummer bredvid och tjattrar för sig själv. Det skulle vara väldigt roligt att få veta vad han säger egentligen. =) Frågan är vad som rör sig i en snart 2årings huvud kl.8 på kvällen!?

Vad tror du?

Nu är det tyst i alla fall så han har nog lagt sig ner och kopplat av lite. snart sover han så sött. *mys*

Är i alla fall klar med Liams inbjudan nu. Känner mig rätt så duktig. Fantasin var på topp! =)

Ha en fortsatt trevlig kväll nu!


Tankar
Postat av: ulrika

sv: låter som härliga grejer att se fram emot det =)

2008-08-13 @ 20:42:54
URL: http://colorelle.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: hehe ok: =) jaa men då får vi pröva på en hel del av detta då så att den lille kommer ut tidigare..ler*



jag bor i norrköping nu.. i ca 2 veckor till.. Vi håler på att bygga hus i kolmården, så vi flyttar in där snart!

Är uppvuxen i krokek, både jag och min sambo, så vi vill båda ut dit nu, dels när vi ska få den lille, men även på sommrarna så känner man sig så låst i stan...

2008-08-13 @ 21:59:00
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar: Jaa de ska bli super skönt att flytta ut i ett hus..

om ni kan ta över det huset skulle jag absolut rekomendera det, för att bygga hus tar så otroligt mkt på krafterna. det är så mycket mer att göra än vad man tror och ingenting går felfritt fram...

Så nu när ni har en liten också, så skulle jag absolut rekomendera er att köpa ett färdigt hus!!

Även om det nu när huset snart är klart känns helt underbart att få flytta in i, där allt är nytt och ingen har bott i det, men de har varit en tuff och lång väg under tiden.



hihi, jo men jag blev nöjd igår. Jag slingade mitt hår, ljust, som de var innan..och klippte av ca 7 cm på längden.. känns så härligt och fräscht när man är nyklippt.



några planer för dagen?

2008-08-14 @ 10:17:19
URL: http://sandranilsson.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback