Haft fullt upp..

och pga av det har min blogg blivit lidande...

Men nu ska de uppdateras här iaf..

I onsdags blev de jobb och sedan var vi på Ikea och shoppade loss endel. Presentkorten vi fick i bröllopspresent kom väl till användning. Så nu håller vi på och gör om här hemma för fullt. Och det känns så mycket bättre här hemma,jag verkligen stortrivs i vårt "nya" vardagsrum. Och mer kommer!! =))

I torsdags var jag helt död efter jobbet,så de blev till att styra lite efter en stund vila. Liams rum gjorde vi i ordning,inte helt klara än,ska fortsätta i veckan istället. Lite bilder kommer när vi är klara.

I fredags kom jag bara hem,bytte om och for sedan ner till marknaden med mor och syster. Var väll typ samma saker som tidigare,men lite små sött fanns de. Dock inga fynd för min del den dagen,eftersom vi tänkt åka ner på lördagen efter jobbet,men det hanns inte med. =(

Väl hemma efter en snabbpromenad på marknaden så kom H ut och höll oss sällskap. Trevligt,trevligt!
H och Liam har verkligen fått en bra kontakt där,Liam verkligen avgudar honom. *glad*

H är en person som gärna kommer ut och umgås med oss,även fast vi har barn. Han är en trevlig prick han! :)
I fredags,fick han bjuda på mat. Tacos blev de,mums! Var faktiskt länge sedan nu...
Sedan blev de sängen eftersom jag skulle upp och jobba dagen därpå. *klirr i kassan*

Så lördag morgon: Upp kl. 7,var på jobbet kl. 8. Jobbade till 16.30.
Väl hemma blev de en stunds vila innan H skulle komma och vi skule ha en "liten" kräftskiva här.
Så väl vaken,for vi in till Maxi för att köpa lite små grejer till kvällen. Spanade in lite hur nya Maxi hade blivit. Rätt fint faktiskt. Kändes bra! =)

Kvällen bjöd på vin,cider,öl och till de god sallad, räkor, kräftor och vitlöksbröd med smör och ost. Mums!
Totalt hade vi ca 2kilo kräftor som "killarna" svullade i sig. Några stycken tog jag,men räkorna de var mina. Riktigt gott att bara sitta och käka en massa räkor! *mums*
H stannade över och slaggade på soffan i vanlig ordning. :D

Söndagen har spenderat i slöhet och lugn. Så mycket lugn som går att få med en helvild,busig liten Liam som springer omkring och busar för fullt. Vi passade på att se Step up medans Liam sov middag. Jag älskar den filmen och alla "dans" filmer som finns.

Nu kör Liam hårt med H,sitta still de får han absolut inte. Busa med ballongen,de måste han göra! Tihi.. :p

De var nog uppdateringen för den här veckan,kommer jag på något mer,blir de ett nytt inlägg.

Vad tycker du om "dans"filmer?
Och vilken är din favorit?


Tankar
Postat av: frida

åh guuud så sugen jag vart på räkfrossa...mumma kardemumma

2008-08-24 @ 20:34:07
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: A

Vem är H?

2008-08-24 @ 22:29:38
Postat av: Steffi och Liam

svar till A:

Om du säger vem du är,så kan jag tala om vem H är.

2008-08-25 @ 11:36:40
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: A=Anna

Jag heter Anna :)

2008-08-25 @ 12:21:44
Postat av: Steffi och Liam

Svar till Anna:

Vet jag vem du är? Vill inte lämna ut namnet till någon jag inte känner,därav anledningen till bara H.

Och hur hittade du mig?

2008-08-25 @ 12:26:09
URL: http://steffiiis.blogg.se/
Postat av: Sandra

Svar på båda dina kommentarer:

ok, men då får vi hoppas det blir bättre till hösten nu då, med försäkringskassan...



ja tycker också föräldrakurserna var bra. jag lärde mig en hel del och man känner att man får mer kontroll på situationen. speciellt att man fick besöka förlossningen å så.. det kändes bra!



ok.. jag jobbar på telia.. sista veckan nu =)

trivs du bra på posten?



de känns super bra att vi hann så mkt i helgen, och bilder kommer. ja lovar =)



Kroppen går upp och ner..de känns bättre i bland, men har fortfarande kvar den där känslan i bland, men de måste bero på vatten. ja blir lixom helt öm.



så, de var nog alla svaren =)



hur är allt med dig då? va härlig helg ni verkar haft. de är ju kul när de händer mkt!!! ler*



kramar



2008-08-25 @ 13:21:52
URL: http://sandranilsson.blogg.se/
Postat av: Anna

Brukar följa din blogg med fullt intresse, så jag blev bara nyfiken när du bara skrev H och undrar vem han är. Jag hittade din blogg på blogg.se. Gillar din blogg :)

2008-08-25 @ 19:39:42
Postat av: Steffi och Liam

Svar till Anna: aha oki.. H kallas för Hansson,men heter Mikael egentligen. Så de var hemligheten med de hela. Tycker inte om att skriva ut folks namn här.. Tack! =))

2008-08-25 @ 19:46:22
URL: http://steffiiis.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback