Dax att sätta igång

Nu ska jag sätta mig här lite och formulera till en liten inbjudan till när Liam fyller 2år. Vi får se  hur det går med de. =)

T är och hämtar Liam på dagis nu. Tog sig en promenad i de sköna vädret. Skulle följt med om jag inte haft så väldans ont.. *sucka* Så jag sitter här hemma och väntar på att min busunge ska komma hem.

Just nu är det så lugnt och skönt här hemma,men inte länge till. Då blir det bus och åter bus. Man får ta vara på de lilla lugna man får här hemma,medans man kan. =)

Och precis nu när man skrivit de här,så öppnas dörren och här kommer de en liten kille inspringandes med världens leende på läpparna. Man kan inte göra annat än att bara le och känna den glädjekänslan man får.
 
Vem kan vara ledsen eller arg när det kommer en söt och gosig liten solstråle in i rummet!? Inte jag iaf!

Hur känner du när dit barn ler? Vad får du för känsla i kroppen?
   Liam på midsommarafton ute på landet.

Tankar
Postat av: frida

åh när Leon ler mot mig så blir jag alldeles varm inombords och glad. den bästa känslan!

2008-08-13 @ 16:43:16
URL: http://mammafrida.blogspot.com
Postat av: Nina

Det är obeskrivligt, man blir så lycklig när man ser vilket underverk man har skapat. :)

2008-08-13 @ 17:30:11
URL: http://ninawikizz.blogg.se/

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback