Dagens...


- Dagens humör: Mitt humör är idag trött. Är tung i huvudet.. =(

- Dagens väder: Regn och tråkigt. Ibland kan de vara mysigt,men inte idag!

- Dagens frisyr: Haha,har inte ens borstat håret idag,så gisa hur jag ser ut!? =)

- Dagens klädsel: Tihi..Har sprungit omkring hela dagen i trosor o en filt. De ni. Ni ska se Tommys blickar hela tiden. ;)

- Dagens smycken: Förlovning o vigsel ringen + silver örhängen

- Dagens planer: Se på reallityfilmen kl.8 och sedan mysa i sängen. ;)

- Dagens materiella vill ha: Lite nya möbler,blir nog Ikea snart. =)

- Dagens längtan: Tills filmen är slut och myset kommer. ;)

- Dagens fundering: När kommer föräldrapningspengarna egentligen!? *arg*

- Dagens
beroende: Försöker bli av med mitt godis beroende.

- Dagens tråkigaste: Stel i nacken och tungt huvud.

- Dagens tidning: Ingen

- Dagens låt: Ingen,men Mamma Mia skivan från biofilmen. Klart bäst!

- Dagens tv-serie: Bones

- Dagens naglar: Naturella.

- Dagens hemsida: Min helt klart,men även Ullis.

- Dagens mat: Det är söndag,så blev söndags mat. Pizza och kebab.

- Dagens borde: Ge mig ut och jogga o få iordning på konditionen igen!

- Dagens roligaste: Liam och åter Liam. Min son är den roligaste personen som finns. Framför allt nu när han hittar på en massa bus hela tiden. =)

- Dagens personer: Liam och Tommy :D


Tankar

Skänk mej en tanke:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Tanke:

Trackback